Kopecký na Korsice bojuje o podium
Pořadí po 2.etapě: 1. Sordo, 2. Kopecký + 25.2, 3. Campana + 29.6 Jan Kopecký se dnes posunul z šestého…Více...
Škoda Auto spolupracuje s vysokými školami
ŠKODA podporuje studenty a rozvíjí dlouhodobou spolupráci s univerzitami Technické vzdělání se má stát atraktivnějším i pro ženy Posílení spolupráce…Více...
Škoda Fabia: tři miliony úspěchů
Tři miliony vyrobených exemplářů Jubilejní ŠKODA Fabia je bílý model GreenLine ŠKODA Fabia je od roku 1999 úspěšnou třetí v…Více...
22. 02. 2011
Kategorie: Události
Nový corporate design a nové logo představují nadcházející etapu rozvoje značky
Designová studie reflektuje nový designový směr značky
Fabia Monte Carlo – oslava úspěchů motorsportu značky
Mladá Boleslav, 22. února 2011 – Škoda Auto představí na mezinárodním autosalonu v Ženevě nový korporátní design podtrhující úspěchy a nové směřování značky. Po extrémně dynamickém rozvoji v posledních 20 letech a po nejlepším prodejním výsledku v historii podniku v roce 2010 míří česká automobilka k novým cílům a do roku 2018 chce své prodeje minimálně zdvojnásobit. K vidění bude také studie naznačující nový designový jazyk značky.
Úspěchy v předchozích letech považuje automobilka za základnu pro další růst. Vedle aktuální palety modelů představí automobilka také automobilovou studii v duchu nového designového jazyka značky. Designový koncept upoutá jasně definovanými a vybroušenými tvary vytvořenými s velkou pečlivostí a vytříbeným citem pro detail. Nové logo, které bude na designové studii k vidění, bude od roku 2012 zdobit nové modely ŠKODA.
Nová expozice Škoda Auto na ženevském autosalonu 2011 podtrhuje nový směr značky. Logo s ústředním motivem okřídleného šípu získalo nové barevné spektrum a působí jasnějším, preciznějším dojmem. Nejen veškerá komunikace značky Škoda, ale i její prodejci budou postupně přecházet na nový vzhled. Za tímto účelem bude podstatným způsobem modernizována architektura showroomů a vnější uspořádání provozoven.
V roce 2011 slaví Škoda jubileum „110 let motorsportu". Při této příležitosti bude mít v Ženevě výstavní premiéru sportovní akční model Fabia Monte Carlo. Se sportovním podvozkem, dynamickým vzhledem s černými doplňky a interiérem známým z verze RS připomíná úspěchy značky Škoda na závodních tratích a zprostředkovává radost z vítězství i zákazníkům. Skvělý start 110. jubilejní soutěžní sezony se podařil hned v prvním podniku letošního roku – ve 100. ročníku Rallye Monte Carlo, kdy koncem ledna Freddy Loix ve voze Fabia Super 2000 získal druhé místo.
Expozici Škoda Auto o rozloze 1.918 m2 v duchu nového corporate design můžete navštívit v hale 2 na stánku ženevského centra Palexpo.
Mladá Boleslav/Lipsko, 30. května 2014 – Na letošním autosalonu Auto Mobil International 2014 (AMI) v Lipsku představí česká automobilka hned pět německých premiér. Svým výrazným…... Číst dále
Oblíbené články
Škoda Auto gratuluje českému národnímu týmu k bronzovým medailím na MS v ledním hokeji IIHF 2012
Česká republika poráží Finsko 3:2 v boji o bronz na MS v ledním hokeji IIHF 2012 Člen představenstva ŠKODA…
Číst víceŠkoda měla u Wörthersee dvě světové premiéry
Koncept ŠKODA Citigo Rally nadchl návštěvníky tuningového srazu Studie navazuje na úspěšné soutěžní speciály týmu ŠKODA Motorsport ŠKODA Citigo…
Číst víceSedm vozů ŠKODA Superb nastupuje službu u dopravní policie
Mladá Boleslav, 19. prosince 2014 – Odbor služby dopravní policie České republiky převzal od společnosti ŠKODA AUTO další automobilovou…
Číst víceCopyright 2013, ŠkodaPortál.cz