Zavřít

Christopher Froome vyhrál Tour de France – ŠKODA AUTO blahopřeje

22. 07. 2013

Kategorie: Události

Mladá Boleslav/Paříž, 22. července 2013 – Emocemi nabité finále na pařížském bulváru Champs-Élysées: po náročných 3 479 kilometrech se Christopher Froome z Velké Británie stal vítězem Tour de France 2013. V cíli klasického cyklistického závodu pod Vítězným obloukem Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za výrobu a logistiku, předal trofej vítězi bílého trikotu a pogratuloval vítězům dalších kategorií. Společnost ŠKODA AUTO podpořila letošní jubilejní Tour de France jako oficiální sponzor již podesáté.

Peloton závodníků slavnostně projel po pařížském bulváru Champs-Élysées. Celkovým vítězem třítýdenního závodu se po zásluze stal Christopher Froome z Velké Británie. Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast výroby a logistiky poblahopřál celkovému vítězi a předal držiteli bílého trikotu pro nejlepšího mladého jezdce do 25 let, kterým se byl Nairo Alexander Quintana Rojas z Kolumbie, trofej z českého křišťálu. Nairo Alexander Quintana Rojas byl v cíli také držitelem puntíkovaného trikotu pro nejlepšího vrchaře, a tak získal ještě druhou trofej. Také celkový vítěz Christopher Froome a vítěz zeleného trikotu pro nejlepšího sprintera, Peter Sagan ze Slovenska, se těší z cenných trofejí. Designér společnosti ŠKODA AUTO Peter Olah navrhl křišťálové poháry a čeští skláři ručně vytvořili jejich konečnou podobu.

Společnost ŠKODA AUTO letos poskytla organizátorům Tour de France celkem 250 vozů. Jako doprovodné vozy byly nasazeny zejména nové modely ŠKODA Octavia, ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb včetně zcela přepracovaných vozů Superb. Zejména v roli červeného ředitelského vozu Christiana Prudhommea budil nový Superb zaslouženou pozornost. Součástí letošní flotily vozů ŠKODA na Tour de France byly také modely Rapid, Yeti a Citigo.

Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast prodeje a marketingu, hodnotí angažmá společnosti ŠKODA AUTO na Tour de France pozitivně: „Letošní Tour znovu nabídla cyklistiku výjimečné kvality. Jsme velmi rádi, že jsme se mohli podílet na úspěchu této fantastické soutěže. Třetí největší sportovní událost světa nám opět dala skvělou příležitost k tomu, abychom mohli značku ŠKODA prezentovat široké veřejnosti po celém světě." Vedle vozů se společnost ŠKODA AUTO prezentovala také prostřednictvím velkoplošných reklamních nápisů na startu, v cíli i podél trati. Automobilka využila všechny komunikační kanály, včetně vlastního reklamního spotu a rozsáhlých aktivit na internetu a sociálních sítích. Díky tomu oslovila až 12 milionů fanoušků podél trati závodu a 1,7 miliard televizních diváků.

Prostřednictvím podpory Tour de France a dalších národních a mezinárodních cyklistických akcí zdůrazňuje česká automobilka své úzké sepětí s cyklistikou. „Výrobou jízdních kol našimi zakladateli, pány Laurinem a Klementem, se v roce 1895 začala psát úspěšná historie společnosti ŠKODA AUTO," dodává Eichhorn. Cyklistika je proto vedle ledního hokeje a motorsportu důležitým pilířem sponzorské strategie společnosti ŠKODA AUTO.

detail

Podobné články

Copyright 2013, ŠkodaPortál.cz

info@skodaportal.cz