Kopecký na Korsice bojuje o podium
Pořadí po 2.etapě: 1. Sordo, 2. Kopecký + 25.2, 3. Campana + 29.6 Jan Kopecký se dnes posunul z šestého…Více...
Škoda Auto spolupracuje s vysokými školami
ŠKODA podporuje studenty a rozvíjí dlouhodobou spolupráci s univerzitami Technické vzdělání se má stát atraktivnějším i pro ženy Posílení spolupráce…Více...
Škoda Fabia: tři miliony úspěchů
Tři miliony vyrobených exemplářů Jubilejní ŠKODA Fabia je bílý model GreenLine ŠKODA Fabia je od roku 1999 úspěšnou třetí v…Více...
03. 04. 2011
Kategorie: Společnost
Slavnostní vyhlášení vítězů soutěže „Škoda Service Challenge" v Praze
Soutěž má už v prvním ročníku pozitivní ohlas
Výraz celosvětové kompetence značky Škoda v oblasti servisních služeb
Mladá Boleslav, 3. dubna 2011 – Vítězové prvního ročníku mezinárodní soutěže „Škoda Service Challenge" jsou známí: Imrich Szaniszlo ze Slovenska (servisní poradce) a Jaroslav Kaprálik také ze Slovenska (servisní technik) včera v Praze převzali ocenění pro nejlepší ve svých kategoriích. Předtím v národních kolech a konečně ve finále, které se konalo v době od 31. března do 3. dubna 2011 v Praze a Mladé Boleslavi, uspěli oba v silné konkurenci z celkem 31 finálových zemí.
„Kvalita v oblasti servisu a služeb jsou pro spokojenost našich zákazníků elementární," zdůraznil Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast prodeje a marketingu. „Naši prodejci a naše servisy na světových trzích dennodenně prokazují svou výkonnost a svou prací podstatně přispívají k uznání, kterého se naší značce na celém světě dostává. Ve svém denním styku se zákazníky jsou důležitými velvyslanci naší značky. Účastníci prvního ‚Škoda Service Challenge' a zejména letošní vítězové jasně prokázali, jakými kompetencemi disponují. Zúročit tyto kompetence při každodenní práci ve službách zákazníkům a v servisu, to je permanentní výzvou, kterou naši partneři vynikajícím způsobem zvládají," říká dále Stackmann.
Jedním z hlavních úkolů účastníků soutěže bylo prokázat své schopnosti v oblasti techniky a diagnostiky. Roman Havlásek, vedoucí servisních služeb Škoda uvedl: "Právě při práci s diagnostickým zařízením pro vyhledávání závad na voze ukázali účastníci, co umí. Pro napravení zinscenovaných chyb byla perfektní znalost zařízení a vozu nezbytná. Zvítězili opravdu ti nejlepší z nejlepších."
‚Škoda Service Challenge' je vědomostní soutěž z oboru služeb zákazníkům a servisu, kterou Škoda pro zaměstnance těchto oblastí v loňském roce vyhlásila poprvé. Účastníci z celého světa řešili teoretické a praktické úkoly ze svých pracovních a profesních oblastí. Po celý rok probíhala národní kola celkem ve 39 zemích, následovaná čtyřdenním finále, jehož se účastnili národní vítězové.
Škoda Auto ve spolupráci se společností Car Club představila nový program řešení a rozvoje dopravní mobility osob se zdravotním postižením Škoda Auto Handy, s mottem…... Číst dále
Oblíbené články
Přehled kontaktů v oddělení Komunikace podniku a produktu ŠKODA
Mladá Boleslav, 12. dubna 2013 – Tento aktualizovaný přehled kontaktů má pomoci médiím a novinářům při získávání informací týkajících…
Číst vícePalivo E10 mohou tankovat všechny modely Škoda
podpora snižování emisí CO2 Mladá Boleslav, 25. ledna 2011 – Všechny současné modely Škoda s benzinovým motorem mohou tankovat…
Číst víceVýhodné pevné ceny servisu u partnerů ŠKODA
Mladá Boleslav, 7. května 2014 – Mimořádně výhodné pakety pro servis brzd nyní nabízí autorizovaní servisní partneři značky ŠKODA…
Číst víceCopyright 2013, ŠkodaPortál.cz