Zavřít

ŠKODA Rapid Spaceback: Premiéra na mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu

09. 09. 2013

Kategorie: Události

Mladá Boleslav/Frankfurt nad Mohanem, 9. září 2013 – ŠKODA AUTO představila svůj první hatchback v silném tržním segmentu nižší střední třídy. Na koncernovém večeru, pořádaném u příležitosti mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, oslavil světovou premiéru nový, mladistvý kompakt ŠKODA Rapid Spaceback. Na evropské trhy bude novinka uváděna od října 2013. Mladoboleslavská automobilka tak dále rozšířuje svou nabídku a pokračuje v největší modelové ofenzívě své historie.

„ŠKODA AUTO udržuje své tempo. Nový Rapid Spaceback je milníkem v historii naší značky – jako náš první hatchback mezi kompakty nám otvírá dveře do nejsilnějšího tržního segmentu v Evropě," říká předseda představenstva ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Naše mladistvá novinka tuto třídu obohacuje v mnoha ohledech: k oblíbené karoserii typu hatchback přidává kvality typické pro vozy ŠKODA. To vše ve svěžím a dynamickém designu."

Rapid Spaceback rozšiřuje nabídku vozů značky ŠKODA mezi modely Fabia a Octavia. Svým svěžím a dynamickým stylem cílí zejména na mladé zákazníky a rodiny. Zaujme jasným, výrazným vzhledem; od konkurenčních modelů se odlišuje vizuálně i funkčností. Nabídkou místa pro cestující stanovuje měřítka v třídě kompaktních hatchbacků. K tomu nabízí mnoho praktických „Simply Clever" prvků. ŠKODA Rapid Spaceback přijíždí na evropské trhy se čtyřmi benzinovými a dvěma naftovými motory. Výkonová paleta moderních agregátů sahá od 55 kW do 90 kW.

ŠKODA Rapid Spaceback je nejmladší novinkou uvedenou v rámci největší modelové ofenzívy historie automobilky. Jen v roce 2013 přijde na trh celkem osm nových nebo modernizovaných vozů značky ŠKODA. Mladoboleslavská automobilka přitom stále proniká do nových segmentů trhu. Naposledy rozšířila svou modelovou paletu o vozy Citigo a Rapid a připravila tak novou nabídku pro nové zákazníky. V rámci „Růstové strategie ŠKODA 2018" chce značka dosáhnout zvýšení prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně.

detail

Podobné články

Sponzoring Tour de France byl pro společnost Škoda úspěšný

Sponzoring Tour de France byl pro společnost Škoda úspěšný

Značka se prezentovala několika miliardám diváků na celém světěSlavný závod okolo Francie podporovala automobilka už poosméJürgen Stackmann předal na Champs Elysées trofej vítězi závoduVítězové získají…... Číst dále

Copyright 2013, ŠkodaPortál.cz

info@skodaportal.cz