Zavřít

Škoda nadále sází na lední hokej

13. 05. 2011

Kategorie: Společnost

ŠKODA bude i v příštích šesti letech oficiálním hlavním sponzorem mistrovství světa IIHF
Smlouva se společností Infront, marketingovým partnerem IIHF, byla prodloužena do roku 2017
Lední hokej je důležitým pilířem sportovního sponzoringu společnosti ŠKODA

Mladá Boleslav/Bratislava, 13. května 2011 – ŠKODA prodloužila své angažmá oficiálního hlavního sponzora mistrovství světa IIHF(International Ice Hockey Federation) o dalších šest let až do roku 2017. V rámci 75. Mistrovství světa IIHF v to dnes v Bratislavě společně oznámila česká automobilka, Světová federace ledního hokeje IIHF a Infront Sports & Marketing, oficiální marketingový partner IIHF pro mistrovství světa. ŠKODA je už od roku 1993 hlavním sponzorem každoročních šampionátů o titul mistra světa v ledním hokeji. Výrazem uznání tohoto dlouholetého angažmá byl mimo jiné i záznam do Guinnesovy knihy rekordů za „nejdelší hlavní sponzoring v dějinách sportovních mistrovství světa".

Šéf společnosti ŠKODA, Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, u příležitosti podpisu smlouvy prohlásil: „Máme radost z toho, že budeme i v následujících šesti letech hlavním sponzorem mistrovství světa IIHF a že tak bude pokračovat mimořádně úspěšné partnerství. ŠKODA na světových trzích mocně přidává plyn. Do roku 2018 chceme náš odbyt minimálně zdvojnásobit a dostat se tak na zhruba 1,5 milionu prodaných automobilů. Fascinace ledním hokejem se přitom ke značce ŠKODA optimálně hodí. Síla sportu nás bude i v budoucnu skvěle podporovat v našem růstovém kurzu." Angažmá společnosti ŠKODA v ledním hokeje hraje už od začátku našeho úspěšného rozvoje na počátku devadesátých let pro společnost klíčovou roli a do dnešního dne podstatně přispívalo ke zvyšování image a známosti české značky ŠKODA na světových trzích.

Dr. René Fasel, prezident IIHF, říká: „Díky prominentní roli oficiálního hlavního sponzora mistrovství světa IIHF a angažovanosti společnosti ŠKODA v ledním hokeji jsou dnes tato značka a toto sportovní odvětví dnes už takřka nerozlučně spojeni. Prodloužení smlouvy je potvrzením úspěšné práce všech zúčastněných stran a já jsem rád, že ŠKODA, IIHF a Infront v rámci každoroční vrcholné mezinárodní hokejové soutěže i v budoucnu potáhnou za jeden provaz. Spolehliví partneři jsou předpokladem pro trvalý a úspěšný rozvoj turnaje."

„Letošní mistrovství světa IIHF je první velkou sportovní akcí, při které ŠKODA prezentuje svou novou Corporate Identity – to je důkazem toho, jaký význam má mistrovství IIHF pro své komerční partnery. Dnešního dne prodloužená spolupráce umožňuje všem zúčastněným nadále dlouhodobě rozvíjet partnerství", říká Philippe Blatter, prezident a CEO společnosti Infront. „S podporou prvotřídních služeb společnosti Infront bude ŠKODA i v budoucnu profitovat se své vysoké prezence v pozici oficiálního hlavního sponzora a z mnoha možností aktivace a bude tak moci dosáhnout své náročné marketingové cíle. Jsme přesvědčeni o tom, že trvalé angažmá bude také podnětem pro další sponzory mistrovství IIHF."

ŠKODA podporuje mistrovství světa IIHF mnoha způsoby. Při mistrovství světa na Slovensku, které o tomto víkendu končí, je česká automobilka zastoupena silněji než kdy předtím: ať už flotilou 40 vozů pro oficiální funkcionáře a hosty, velké logo ŠKODA na středu hracího pole či loga, umístěna na mantinelech, dresech a přilbách pěti mužstev, nebo o akce na stadionech a na internetu: ŠKODA při tomto mistrovství světa nastavila vysokou laťku. Vystoupení na vysoké úrovni, zvýrazněné v neposlední řadě i první prezentací nového firemního designu milionovému televiznímu publiku.

detail

Podobné články

Copyright 2013, ŠkodaPortál.cz

info@skodaportal.cz