Zavřít

Škoda celosvětově zvýšila počet dodávek zákazníkům, poprvé prodala více než 500.000 vozů do konce července

10. 08. 2011

Kategorie: Společnost

ŠKODA v prvních sedmi měsících expedovala 523.200 vozů
Celosvětové prodeje se zlepšily o 19,7 %
S 68.500 vozy nejsilnější červenec v historii podniku

Mladá Boleslav, 10. srpen 2011 – Značka ŠKODA v prvních sedmi měsících roku expedovala celosvětově 523.200 vozů (leden – červenec 2010: 437.300 vozů). V porovnání s uplynulým rokem tak česká automobilka zvýšila své prodeje o 19,7 % a do konce července poprvé dodala zákazníků více než 500.000 vozů. Současně dosáhla ŠKODA s 68.500 prodanými vozy nového červencového rekordu (v uplynulém roce: 58.500).

ŠKODA nadále udržuje úspěšný kurs", prohlásil člen představenstva společnosti ŠKODA pro oblast Prodeje a marketingu Jürgen Stackmann. „Růstové regiony jako Čína, Indie nebo Rusko se v červenci svým dvojciferným růstem pro značku ŠKODA vyvíjely skvěle. I na etablovaných západoevropských a východoevropských trzích zaznamenáváme s naší atraktivní modelovou paletou trvale vysokých prodejních výsledků."

Na českém trhu rostla ŠKODA tempem 9,6 % rychleji než celkový trh. Zákazníkům bylo dodáno 4.400 vozů.

Výrazných přírůstků zaznamenala značka v červnu také v dalších zemích střední a východní Evropy: na Ukrajině vzrostly prodeje o 54,8 %, Slovinsko se zlepšilo o 9,3 %, Polsko o 3,7 %, Chorvatsko o 4,0 %.

Potěšitelný byl také vývoj prodejů v západní Evropě. S nárůstem o 24,0 % dosáhla česká automobilka prodejního objemu 27.200 vozů. Vysoké tempo růstu hlásí Nizozemí s nárůstem o 53,2 % a Rakousko s nárůstem o 36,8 %. Na německém trhu ŠKODA jakožto nejoblíbenější dovážená značka svůj tržní podíl také dále zvýšila. Prodeje v Belgii se zvýšily o 23,8 %, ve Francii o 22,6 % a ve Švýcarsku o 13,2 %.

Vysokým tempem rostou trhy Číny, Indie a Ruska. V Číně vzrostl v červenci počet dodávek značky ŠKODA zákazníkům o 15,4 % na 17.800 vozů. V Rusku dosáhla ŠKODA třetího nejlepšího měsíčního výsledku 6.100 dodávek a nárůstu o 22,7 %. V Indii je ŠKODA se 2.300 prodanými vozy o 70,1 % nad úrovní minulého roku. Zhruba dvě třetiny indických zákazníků se přitom rozhodlo pro model Fabia.

I na dalších mimoevropských trzích zaznamenala značka ŠKODA dobré výsledky. V Austrálii dosáhla značka v červenci druhého nejlepšího měsíčního výsledku.

Dodávky zákazníkům v červenci 2011 (modely značky ŠKODA v porovnání s červencem 2010): Octavia (29.400 vozů/plus 22,7 %), Fabia (21.000 vozů/plus 18,8 %), Superb (8.800 vozů/plus 15,1 %), Yeti (5.300 vozů/plus 32,5 %), Roomster (2.900 vozů/plus 19,2 %).

detail

Podobné články

Škoda je i v roce 2012 opět hlavním sponzorem Tour de France

Škoda je i v roce 2012 opět hlavním sponzorem Tour de France

Česká automobilka už podeváté podporuje tradiční cyklistický závod Na Tour ŠKODA vysílá 110 vozů Cyklistika je důležitým pilířem strategie sponzoringu značky ŠKODA ŠKODA je hlavním…... Číst dále

Copyright 2013, ŠkodaPortál.cz

info@skodaportal.cz