Zavřít

Škoda Auto: 18 let hlavním sponzorem Mistrovství světa IIHF

15. 04. 2010

Kategorie: Události

  • 40 vozidel Škoda jako oficiální flotila MS

Při letošním mistrovství světa IIHF konaném od 7. do 23. května 2010 v Německu je Škoda Auto opět oficiálním hlavním sponzorem. Tím bude výrobce automobilů v této roli vystupovat při mistrovství světa již po osmnácté. Tato angažovanost představuje nejdelší hlavní sponzoring sportovního mistrovství světa a již v roce 2007 byla oficiálně potvrzena GUINNESS WORLD RECORDSTM jako světový rekord. I v tomto roce, kdy se zápasy budou odehrávat v LANXESS arena v Kolíně nad Rýnem a v SAP ARENA v Mannheimu jakož i jednou jedenkrát při zahajovacím zápase ve VELTINS-Arena v Gelsenkirchenu, je Škoda Auto se svou rozsáhlou přítomností na sportovištích významným partnerem mistrovství světa IIHF 2010.

Česká automobilka se bude prezentovat vnitřními a venkovními stánky s produkty, reklamou pod ledem a na mantinelech jakož i vždy dvěma vozidly v každé aréně za mantinely v záběru televizních kamer. Škoda Auto je také tradičním partnerem českého a slovenského reprezentačního týmu - logo Škody bude zdobit helmy a dresy hráčů. Navíc v letošním roce vyjedou na led i národní mužstva z Norska, Dánska a Itálie jako týmy Škoda.

I v tomto roce poskytne Škoda Auto oficiální vozidla MS IIHF 2010. Flotila tvořená 40 automobily je složena z modelů Yeti, Octavia Combi, Superb a Superb Combi. Vozidla v bílé barvě, jimiž Škoda Auto podpoří organizační výbor MS, byla předána 14. dubna 2010 v rámci veletrhu „Auto Mobil International" (AMI) a budou v průběhu turnaje používána pro dopravu funkcionářů a VIP hostů. Svým jednotným provedením s logem MS IIHF 2010, značky Škoda a s nápisem „Škoda Team" jakož i vlajkami MS pro dveře automobilu jsou faktorem, který v místech konání mistrovství světa upoutá pozornost v každodenním silničním provozu.

Jaroslav Černý, tiskový mluvčí Škody Auto, hledí MS IIHF vstříc s radostným očekáváním: „MS IIHF 2010 je sportovním vrcholem roku a tím je pro nás ideální platformou k tomu, abychom naše auta přiblížili světové veřejnosti. Lední hokej znamená dynamiku, vášeň, atraktivitu a inteligentní řešení. I v 18. roce našeho hlavního sponzoringu představují přesně tyto vlastnosti bez jakéhokoliv přerušení hodnoty, jež spojujeme s naší značkou a našimi produkty ", říká Jaroslav Černý. „Je pro nás ctí prezentovat naše vozidla při této největší sportovní události roku 2010 v Německu - obzvláště hrdi jsme přirozeně na to, že smíme být v Gelsenkirchenu při tom, až fanoušci ledního hokeje z celého světa podniknou pokus o vytvoření světového rekordu tohoto rozsahu."

detail

Podobné články

Copyright 2013, ŠkodaPortál.cz

info@skodaportal.cz