Zavřít

"Meet Citigo": Jedinečná show DJ Tiësta pro novinku značky Škoda

06. 03. 2012

Kategorie: Události

  • ŠKODA představuje model Citigo ve spolupráci s DJ Tiëstem
  • Energický debut malého vozu značky ŠKODA na tiskové konferenci v Ženevě
  • Zacíleno na nový perspektivní segment a nové cílové skupiny zákazníků
  • Atraktivní vzhled propůjčuje vozu Citigo silný charakter

Mladá Boleslav/Ženeva, 6. března 2012 – Nové Citigo v záři reflektorů: ve výstavní premiéře uvedla česká automobilka ŠKODA svůj inovativní subkompaktní vůz Citigo. Mezinárodní představení na ženevském autosalonu se uskutečnilo společně s vystoupením legendárního DJ a producenta Tiësta. Třídveřová a pětidveřová verze modelu Citigo vjely na pódium za znělky „Meet Citigo". Během následující tiskové konference pak byla promítána speciálně upravená verze videoklipu „What Can We Do (A Deeper Love)" od DJ Tiësta, vyrobená exkluzivně pro Citigo. Kompletní videoklip lze shlédnout exkluzivně na facebookovém profilu ŠKODA AUTO (www.facebook.com/Skoda).

U příležitosti světové výstavní premiéry modelu Citigo na ženevském autosalonu oznámili Tiësto a ŠKODA AUTO uzavření dohody o partnerství. Cílem bude spolupráce při hledání nových, netradičních cest propagace novinky v rámci jejího uvádění na trh v roce 2012. V rámci premiéry pětidveřové verze vozu ŠKODA Citigo nabízí ŠKODA novou mobilní aplikaci „ŠKODA MEET app", jež lidem přináší možnost zábavných setkání s přáteli, automobilem či společností ŠKODA při různých akcích. Aplikace je nedílnou součástí kampaně k uvedení vozu Citigo na trh a je již k dispozici na Appstore a Android Market.

„Mladistvý, svěží a s lidským přístupem - takový je Tiësto a takové je i Citigo," prohlásil Winfried Vahland, předseda představenstva společnosti ŠKODA. „Chceme, aby se model Citigo letos prosadil a aby naší značce získal nové zákazníky. Proto také využíváme nových způsobů komunikace: partnerství s DJ Tiëstem skvěle ladí se zaměřením našeho nového vozu." Spolupráce automobilky ŠKODA a DJ Tiësta začala v roce 2011, kdy tento umělec vystoupil na světové konferenci dealerů značky v Praze, doposud největší v historii.

Vítězný subkompaktní vůz
ŠKODA Citigo debutovala na ženevském autosalonu v pětidveřové verzi. Na evropské trhy bude vůz uveden jak ve třídveřové tak pětidveřové variantě. Doma v České republice vstoupila třídveřová varianta úspěšně na trh na konci roku 2011. Krátce poté byl pak model Citigo oceněn jako nejlepší městský vůz v anketě „Auto roku 2012".

Nejnovější přírůstek do portfolia modelů ŠKODA otvírá značce dveře do dynamicky rostoucího segmentu malých vozů, čímž získává zásadní roli v Růstové strategii firmy. „Model Citigo představuje součást modelové ofenzívy značky ŠKODA v roce 2012 a bude se podílet na jejím dalším růstu," uvedl Vahland. V průběhu prvních dvou měsíců roku 2012 ŠKODA opět navýšila celosvětové prodeje o 11,6 procent na 147 505 vozů a navazuje tak na loňský úspěch. V roce 2011 prodala ŠKODA 879 200 vozů, což je absolutní rekord ve 117leté historii automobilky. ŠKODA v letošním roce plánuje další růst právě díky novým modelům, mezi něž patří i Citigo. Společnost si klade za cíl navýšit do roku 2018 celosvětové prodeje na alespoň 1,5 milionu vozů.

"Simply Clever" a osobitý vzhled
Citigo patří mezi nejkompaktnější a přesto nejprostornější vozy subkompaktní třídy. Obzvláště povedený je jeho propracovaný, originální a atraktivní vzhled, který vozu propůjčuje výrazný charakter. Je to první model ŠKODA s novým logem značky; zaujme též čistými proporcemi, liniemi a plochami. V souladu se sloganem „Simply Clever" nabízí Citigo důmyslné prvky jako například držák fotografií a dokumentů, háček na tašky integrvaný do otvíracího mechanismu přihrádky spolujezdce a nebo sadu sítí do zavazadlového prostoru.

ŠKODA Citigo dbá také na bezpečnost pasažérů. Společně s vozy VW Up! a SEAT Mii získal její promyšlený koncept bezpečnostních prvků maximální počet pěti hvězdiček v nárazovém testu Euro NCAP.

Nový tříválcový benzinový motor 1,0 MPI ve dvou výkonových variantách (44 kW/60 k a 55 kW/75 k) propůjčuje vozu jízdní agilitu při zachování hospodárnosti. Nejúspornější variantou je Green tec se spotřebou pouze 4,1 l/100 km a emisemi jen 96 g/km.

detail

Podobné články

 ŠKODA AUTO je pro studenty technických oborů jasnou volbou

ŠKODA AUTO je pro studenty technických oborů jasnou volbou

Mladá Boleslav, 19. února 2014 – Studenti technických oborů by po ukončení studia nejraději pracovali ve společnosti ŠKODA AUTO, kterou vnímají jako ideálního zaměstnavatele. Vyplývá…... Číst dále

Copyright 2013, ŠkodaPortál.cz

info@skodaportal.cz