Zavřít

Designová studie ŠKODA VisionC – značka na vzestupu

05. 02. 2014

Kategorie: Modely

Mladá Boleslav, 5. února 2014 – Premiéra na autosalonu v Ženevě 2014: Vrcholem prezentace značky ŠKODA u Ženevského jezera bude letos představení designové studie ŠKODA VisionC. Tato studie zahajuje další fázi dynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky ŠKODA, který probíhá několik posledních let. Další krok v evoluci designu vozů ŠKODA podtrhuje vzestup značky. ŠKODA v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky, rozšiřuje svou modelovou paletu. Význam designu vozů ŠKODA roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky. Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapy evoluce: Design značky ŠKODA bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnosti inovativních koncepcí karoserií.

detail

Podobné články

Designová revoluce: Nová ŠKODA Superb

Designová revoluce: Nová ŠKODA Superb

Mladá Boleslav, 22. prosince 2014 – Nová ŠKODA Superb představuje revoluci známého tvarosloví značky. Nová designová skica ukazuje expresivně pojatou limuzínu, kvalitní a plnou vášně.…... Číst dále

Copyright 2013, ŠkodaPortál.cz

info@skodaportal.cz