Kopecký na Korsice bojuje o podium
Pořadí po 2.etapě: 1. Sordo, 2. Kopecký + 25.2, 3. Campana + 29.6 Jan Kopecký se dnes posunul z šestého…Více...
Škoda Auto spolupracuje s vysokými školami
ŠKODA podporuje studenty a rozvíjí dlouhodobou spolupráci s univerzitami Technické vzdělání se má stát atraktivnějším i pro ženy Posílení spolupráce…Více...
Škoda Fabia: tři miliony úspěchů
Tři miliony vyrobených exemplářů Jubilejní ŠKODA Fabia je bílý model GreenLine ŠKODA Fabia je od roku 1999 úspěšnou třetí v…Více...
13. 05. 2010
Kategorie: Modely
Škoda Auto připravila pro zákazníky v ČR v rámci modelové péče roku 2011 řadu technických inovací. Od 22. týdne r. 2010 dochází k rozšíření motorové palety modelových řad Yeti a Superb. Nové agregáty přináší moderní technologii common rail, která nahrazuje starší systém vstřikování čerpadlo-tryska (PD). Beze změny nezůstanou ani benzinové agregáty TSI, jež budou nabízeny v širší nabídce než doposud. Vylepšeními prošla také vnitřní výbava jednotlivých modelových řad. Pozměněný design dostanou např. některá rádia či ovládací prvky v interiéru vozu.
„Všechny nové motory vyvíjíme v souladu s trendem downsizingu, tedy maximalizace efektivity při snižování objemu motoru. Nové technologie, jako např. optimalizované přímé vstřikování Common rail, umožňují nadále snižovat emise i spotřebu vozu. Dokážeme tak nabídnout výkonné, a přitom úsporné agregáty ohleduplné k životnímu prostředí", řekl Eckhard Scholz, člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za Technický vývoj.
Modelová řada Octavia nabídne nový motor s technologií Common rail 2,0 TDI CR DPF/103 kW, který nahradí agregát 2,0 TDI PD o stejném výkonu. Nová pohonná jednotka bude k dispozici ve verzi pro manuální a automatickou převodovku s pohonem předních kol a dále pro manuální převodovku s pohonem všech kol, později také s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol. Řada Octavia nabídne také nová 16" kola Proxima z lehké slitiny a pro model Octavia Scout 17" kola Proteus v odlišném barevném provedení.
Nabídka motorizací modelu Yeti je bohatší o moderní zážehový agregát 1,4 TSI/90 kW v kombinaci s šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Druhou novinkou je kombinace osvědčeného vznětového motoru 2,0 TDI CR DPF/103 kW 4x4 s šestistupňovou automatickou převodovkou typu DSG.
Vlajková loď automobilky, model Superb a Superb Combi, dostane pod kapotu benzinový agregát 2,0 TSI se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG o výkonu 147 kW. Od března 2010 je v nabídce také naftový motor 2,0 TDI CR DPF/103 kW, který nahradil starší 2,0 TDI PD 103 kW.
Všechny změny v rámci modelové péče 2011 vstupují v platnost od 22. týdne r. 2010.
Mladá Boleslav, 3. ledna 2013 – Modely Fabia a Roomster ponesou aktuální logo vozů značky ŠKODA a poprvé také nápis ŠKODA. Jméno příslušného modelu na…... Číst dále
Oblíbené články
ŠKODA ukazuje ve Wörthersee pět sportovců
Mladá Boleslav/Reifnitz, 8. květen 2013 – ŠKODA prezentuje na letošním setkání GTI u jezera Wörthersee hned pět sportovních modelů.…
Číst víceCNG ofenzíva: Nová ŠKODA Octavia G-TEC
Ženeva/Mladá Boleslav, březen 2014 – Při rozšiřování své rodiny ekologických modelů klade ŠKODA stále větší důraz na vozy poháněné…
Číst víceŠKODA na autosalonu v Ženevě - Tisková mapa
Ženeva/Mladá Boleslav, březen 2013 – Také v roce 2013 pokračuje ŠKODA AUTO ve své modelové ofenzívě. Na autosalonu v…
Číst víceCopyright 2013, ŠkodaPortál.cz