Zavřít

Škoda ve druhém pololetí pokračuje v růstu

08. 09. 2011

Kategorie: Společnost

Prodeje v prvních osmi měsících roku 2011 vzrostly o 18,3 procent
Celkem bylo dodáno 583.600 vozů
Nový srpnový rekord v podobě 60.400 prodaných vozů
Začátek modelové ofenzívy na autosalonu IAA ve Frankfurtu

Mladá Boleslav, 8. září 2011 – ŠKODA i ve druhém pololetí pokračuje v růstu. Prodeje za období leden až srpen 2011 vzrostly o 18,3 procent na celkem 583.600 vozů (leden až srpen 2010: 493.200 vozů). Se 60.400 prodanými vozy dosáhla značka také nového srpnového rekordu (srpen 2010: 55.900).

„ŠKODA drží vysoké tempo a nadále roste," prohlásil Jürgen Stackmann, člen představenstva ŠKODA za oblast prodeje a marketingu. „S ohledem na naši Růstovou strategii 2018 jsme na dobré cestě a na všech trzích na celém světě zaznamenáváme nárůst. Tento kurz také chceme udržet. Velkou měrou k tomu přispějí nové modely. Se studií MissionL, blízkou sériovému stavu, odstartujeme za několik dní na IAA ve Frankfurtu modelovou ofenzívu značky ŠKODA pro příští léta."

Na domácím českém trhu ŠKODA v srpnu posílila o 5,3 procent. Automobilka v srpnu zákazníkům dodala celkem 4.000 vozů.

V dalších zemích střední a východní Evropy značka v uplynulém měsíci dále upevňovala svou pozici: na Ukrajině vzrostly prodeje o 6,8 procent. Ve Slovinsku činil růst 3,3 procenta, v Maďarsku 5,5 procent, v Chorvatsku 77,5 procent.

V západní Evropě automobilka své prodeje lehce zvýšila (plus 0,2 procenta) na 21.400 vozů. Jednotlivé trhy rostly podstatně silněji. V Norsku dosáhla ŠKODA v srpnu historického rekordu. Výrazného růstu bylo dosaženo ve Velké Británii (plus 39,4 procent) a ve Švédsku (plus 20,8 procent). Ve Španělsku vzrostly prodeje o 10,5 procent, ve Francii o 11,1 procent a ve Finsku o 16,3 procent.

Nadále dynamicky se v srpnu vyvíjely i prodeje na růstových trzích Číny, Indie a Ruska. Dodávky zákazníkům v Číně vzrostly v srpnu o 20,2 procent na 18.800 vozů. V Rusku dosáhla ŠKODA se 4.900 prodanými vozy růstu o 12,0 procent v porovnání se stejným měsícem minulého roku. Více než polovina objemu prodejů na ruském trhu přitom připadla na model Octavia. V Indii v srpnu odbyt vzrostl o 37,3 procent na 2.100 vozů.

Také na dalších mimoevropských trzích vládne po vozech značky ŠKODA stále vyšší poptávka. V Austrálii dosáhla značka v srpnu nejlepšího prodejního výsledku v historii firmy.

Dodávky zákazníkům v srpnu 2011 (jednotlivé modely značky ŠKODA v porovnání se srpnem 2010):

Octavia (26.300 vozů/plus 12,7 procent), Fabia (18.700 vozů/plus 13,3 procent), Superb (8.100 vozů/plus 2,1 procent), Yeti (4.000 vozů/plus 0,9 procent), Roomster (2.600 vozů/plus 10,8 procent).

detail

Podobné články

Škoda přináší aplikaci pro iPhone k MS v ledním hokeji

Škoda přináší aplikaci pro iPhone k MS v ledním hokeji

Atraktivní aplikace s aktuálními zprávami, statistikami, informacemi z týmů a ze zákulisí MSSoučást rozsáhlé sponzoringové podpory společnosti ŠKODA pro MS v ledním hokeji na SlovenskuAutomobilka…... Číst dále

Copyright 2013, ŠkodaPortál.cz

info@skodaportal.cz