Kopecký na Korsice bojuje o podium
Pořadí po 2.etapě: 1. Sordo, 2. Kopecký + 25.2, 3. Campana + 29.6 Jan Kopecký se dnes posunul z šestého…Více...
Škoda Auto spolupracuje s vysokými školami
ŠKODA podporuje studenty a rozvíjí dlouhodobou spolupráci s univerzitami Technické vzdělání se má stát atraktivnějším i pro ženy Posílení spolupráce…Více...
Škoda Fabia: tři miliony úspěchů
Tři miliony vyrobených exemplářů Jubilejní ŠKODA Fabia je bílý model GreenLine ŠKODA Fabia je od roku 1999 úspěšnou třetí v…Více...
24. 05. 2010
Kategorie: Společnost
Růst celkových prodejů největší české automobilky Škoda Auto pokračoval i v měsíci dubnu. Počet dodaných vozů zákazníkům tak od začátku roku vzrostl na 242.078 vozů, tedy o 18,6 %. Jen v měsíci dubnu bylo s 63.177 prodanými vozy v porovnání s dubnem 2009 dosaženo nárůstu o 3,5 %.
Největší podíl na rostoucích prodejích české automobilky nese čínský trh. Dodávky za duben zde činily 12.108 vozů. To znamená 31,4% nárůst proti stejnému období loňského roku. Velice dobře se vyvíjely i jiné trhy značky Škoda. V zámořských regionech se podařilo zvýšit odbyt o 65,6 %, ve východní Evropě i přes složitou situaci na trzích o 7,7 %. Také v západní Evropě bez Německa se Škoda v porovnání s uplynulým rokem zlepšila o 38 %.
Významný nárůst prodejů zaznamenala značka na domácím trhu. Zákazníkům v České republice během dubna dodala 5.604 vozů, tedy o 24 % více, než loni. Nejvýznamněji přitom v tomto měsíci rostl prodej modelu Škoda Octavia Combi Tour, pro který se rozhodlo 754 zákazníků. V loňském roce to přitom bylo jen 185. Dubnový podíl značky Škoda na domácím trhu vzrostl na 36,59 %.
Po Číně zůstává pro značku Škoda nejvýznamnějším odbytištěm Německo. Česká automobilka ve čtvrtém měsíci dodala německým zákazníkům 10.199 vozů. „V porovnání s výjimečným rokem 2009, ovlivněným šrotovací prémií, sice odbyt za první čtyři měsíce 2010 o 35 % poklesl, ale ve srovnání s posledním "normálním" rokem 2008 se značce Škoda podařilo svou pozici v období od ledna do dubna 2010 zvýšit o 7 % na 43.268 vozů a uhájit tak pozici jedničky mezi importéry v Německu," řekl Reinhard Fleger, člen představenstva pro prodej a marketing.
Za uplynulý měsíc duben byla nejprodávanějším modelem značky Škoda Octavia (25.111 vozů; tj. -0,6 %), dále pak Fabia (19.261 vozů; -18,1 %), Superb (8.499 vozů; +163,2 %), Yeti (4.334 vozů), Octavia Tour (3.459 vozů; -20,8 %) a Roomster (2.513 vozů; -46,2 %).

Světová premiéra designového konceptu MissionL na koncernovém večeru příležitosti autosalonu IAA 2011Konkrétní pohled na podobu šesté modelové řadyModelová ofenzíva na startuŠKODA ve druhém pololetí pokračuje…... Číst dále
Oblíbené články
Přehled kontaktů v oddělení Komunikace podniku a produktu ŠKODA
Mladá Boleslav, 12. dubna 2013 – Tento aktualizovaný přehled kontaktů má pomoci médiím a novinářům při získávání informací týkajících…
Číst vícePalivo E10 mohou tankovat všechny modely Škoda
podpora snižování emisí CO2 Mladá Boleslav, 25. ledna 2011 – Všechny současné modely Škoda s benzinovým motorem mohou tankovat…
Číst víceVýhodné pevné ceny servisu u partnerů ŠKODA
Mladá Boleslav, 7. května 2014 – Mimořádně výhodné pakety pro servis brzd nyní nabízí autorizovaní servisní partneři značky ŠKODA…
Číst víceCopyright 2013, ŠkodaPortál.cz